3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 07:37:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wereldwijd verzenden  (gelezen 16268 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
mazdaman
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3086



« Antwoord #15 Gepost op: November 29, 2020, 08:39:16 »

heb gisteren een pakje Tomica's voor de deur gevonden (gelukkig)
besteld begin augustus, lag blijkbaar sinds begin september bij onze inlandse douane, maar die had er weer geen zin in, wekelijks gebeld: lag er niet, barcode niet gekend, geen zin om even te gaan kijken, laat me slapen, etcetcetc.
volgens ieHbeey moest ik geduld hebben tot 11 november (om een klacht in te dienen), want op die dag ging het pakje zeker geleverd worden, zeker niet dus = is hier een feestdag
dan klachten geformuleerd bij PeeyMijnPal & ieHbeey, geen idee of dat iets geholpen heeft, denk het niet
opeens veranderde de barcode van HK (honk Kong?) naar een DE (Deutschland?) nummer en toen werd men wakkerder, extra import kosten 44eurootjes, = dus een best dure 005 Tomica    crybaby2
 
Gelogd

Zoek Mazda Schaalmodelletjes
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6198



« Antwoord #16 Gepost op: November 29, 2020, 03:26:51 »

Voor pakketten van en naar Frankrijk en Zuid Europa gebruik ik de postpunten van Mondial Relay. Dat bevalt me prima. (tenzij je haast of geen geduld hebt, dan zou ik er geen gebruik van maken.) 
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!