3 Inch Forum
Mei 03, 2024, 11:46:36 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje dodge ram van racing champions  (gelezen 4754 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: September 05, 2018, 07:20:38 »

we doen nog een  icon_sunny vandaag en nu is het de

dodge ram van racing champions


oke het is niet het meest mooie model , maar toch ...  ook deze modellen verdienen de aandacht via een  icon_sunny ..  ik heb deze auto gekocht omdat shaggy er op staat en die is bekend van scooby doo .. een tekenfilm held van mij (er zijn meer auto's met de helden van scooby doo er op maar die krijgen later een eigen  icon_sunny)

vanaf de zijkant gezien is de auto toch wel redelijk herkenbaar met het 1:1 model , de auto rijdt wel lekker , de velgen zijn wel oke vind ik



de voorkant is aardig gedaan , helaas geen extra details op de koplampen en gril ..alles is 1 kleur



de achterkant is niet de beste kant van deze auto .. 



shaggy ....  laughing7 notworthy



tot slot de bodemplaat .. leuke info en ziet er netjes uit

wat vinden jullie van deze auto

en ik durft het bijna niet te vragen maar doe het toch   icon_tongue  zijn er verzamelaars die varianten hebben staan in de collectie ..  ja ...  durven jullie die hier te laten zien  icon_thumleft

graag weer tot de volgende  icon_sunny

 cya
Gelogd
JayVee87
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 13


« Antwoord #1 Gepost op: September 06, 2018, 07:28:05 »

Leuke auto. Spijtig dat inderdaad de details op de voor-en achterkant niet zijn afgewerkt. Anders was dit voor mij zeker een topper.

Ik heb er zelf geen in mijn verzameling.
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #2 Gepost op: September 06, 2018, 08:54:05 »

Inderdaad een leuke auto die een zonnetje verdient. Nee ik heb deze niet in m'n verzameling, maar wel een '67 Chervolet Chevelle SS 396 uit dezelfde Scooby Doo reeks. Niet Shaggy maar Velma staat erop afgebeeld... Maar die mag ik hier natuurlijk niet tonen ...
Gelogd
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 9724


« Antwoord #3 Gepost op: September 07, 2018, 06:39:16 »

Hijblinkt niet uit door de detaillering in de casting, maar de tampo’s zijn wel superstrak. thumbsup
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2018, 12:27:50 »

Inderdaad een leuke auto die een zonnetje verdient. Nee ik heb deze niet in m'n verzameling, maar wel een '67 Chervolet Chevelle SS 396 uit dezelfde Scooby Doo reeks. Niet Shaggy maar Velma staat erop afgebeeld... Maar die mag ik hier natuurlijk niet tonen ...

Ik ga natuurlijk graag over de schreef...





Sorry...
Gelogd
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #5 Gepost op: September 29, 2018, 10:00:57 »

ik vind het model van velma wel de mooiste hoor van de 5 .. dus het mag hoor christian  laughing7
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #6 Gepost op: Oktober 15, 2018, 04:25:29 »

Ik heb dat ooit eens als vijf-pack gekocht. Ergens onderin mijn dozen met auto's ligt ie.
Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!