3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 04:19:53 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje bmw 3.0 van zylmex  (gelezen 5678 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Juli 05, 2020, 10:16:25 »

het is echt weer de hoogste tijd voor een nieuw  icon_sunny  het is te lang geleden ...  dus maar even een mooie come back maken

vandaag is het  icon_sunny

de bmw 3.0 van zylmex


ik vind het altijd leuk om op internet te zoeken per fabrikant wat die betreffende fabrikant zoal gemaakt heeft en zo kwam ik een foto tegen van deze bmw .. ik vond hem gelijk erg interessant ...  jullie snappen wel dat ik een klein vreugde dansje maakte toen ik deze vond op de beurs in houten .....

vanaf de zijkant gezien is de auto best wel leuk gedaan , het is wel een zwakke wagen .. niet kind proef zal ik maar zeggen ,, waarschijnlijk heeft dit model vele kinderhanden kunnen ontwijken .... hij ziet er nog zo netjes uit



de voorkant is zoals we ondertussen wel een beetje gewend zijn van zylmex .. heel breekbaar en grof afgewerkt maar wel heel leuk



ook de achterkant heeft een beetje dezelfde eigenschappen als de voorkant ..  ook weer erg breekbaar .. maar wel leuk gedaan



op de breekbare bodemplaat staat enige info .... 

wat vinden jullie van deze auto .. heb je een variant staan inde collectie .. zet hem maar op de foto in dit topic ...

graag weer tot een volgend  icon_sunny

 cya
Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 05, 2020, 12:53:33 »

blijven juweeltjes van vroeger
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
matchboxmarcel
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 444



« Antwoord #2 Gepost op: Juli 05, 2020, 02:57:53 »

leuke Bmw Marcel.

Zo hingen ze vroeger in het schap:



marcel
Gelogd
Dries
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2810



« Antwoord #3 Gepost op: Juli 05, 2020, 08:19:54 »

Deze BMW is lastig op schaal te krijgen door de iele raamstijlen. Door het ontbreken van het driehoekje in het voorportier wordt de B-stijl hier een beetje lomp.
Echt passend is het inderdaad niet - bijna Polfi of Rei-achtige afwerking. De Majorette wint in dat geval.

Maar deze is een stuk exotischer, daarom begrijp ik dat je 'm nu aandacht geeft.  thumbsup

Gelogd

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!