3 Inch Forum
Mei 05, 2024, 11:20:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : honda 600 van zylmex  (gelezen 3049 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Augustus 06, 2017, 09:46:21 »

het is weer de hoogste tijd voor een  icon_sunny en vandaag mag de volgende auto in het  icon_sunny staan

de honda 600 van zylmex
heel lang geleden heb ik dit model ooit gekocht op een rommelmarkt , het was 1 van mijn 1 ste kennismaking met fabrikant zylmex , ik vond het toen een vreemde auto , maar ach voor 1 gulden mocht hij wel mee



vanaf de zijkant gezien , vind ik de auto wel leuk herkenbaar , de afwerking is vrij grof te noemen



de voorkant verdient geen schoonheidsprijs , en hij is erg breekbaar .. dus wees voorzichtig met file parkeren



de achterkant is ook grof afgewerkt ,met ook hier weer een zeer breekbare achterbumper

de auto is licht geveerd , en rijd wel aardig , niet te hard duwen op de auto dat kan schadelijk zijn voor de vering  violent1



op de bodemplaat staat wat info.

ik vond het een leuk model , er zijn varianten bekend maar ja vind ze maar ...  je komt hem niet vaak tegen ..  

wat vinden jullie van deze HONDA ..  en mochten jullie varianten hebben .. laat ze maar zien

tot het volgende  icon_sunny maar weer

 cya
« Laatste verandering: April 15, 2018, 09:22:48 door marcel » Gelogd
Dries
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2810



« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 07, 2017, 08:41:39 »

Kleine Japannertjes zijn in het echt al leuk om te zien, laat staan in 3inch! Ondanks dat het kwalitatief geen topmodel is, blijft het een leuke aanvulling in ons genre. 
Gelogd

Big in Japan (Michel)
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 296



« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 07, 2017, 08:43:08 »

super, zal de mijne ook op de foto zetten, Marcel voor het dubbele neem ik hem over  evil6
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!