Fardango
|
 |
« Gepost op: Maart 17, 2010, 06:45:25 » |
|
Keek ik vanmorgen in mijn vitrinekast spot ik opeens een lichtblauwe Volvo 760 van Edocar, die had ik toch helemaal niet :huh:  Blijkt het een Colourcar te zijn die warm was geworden in het zonnetje Even afkoelen met wat koud water erover... 
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: Maart 17, 2010, 06:53:23 » |
|
its so cool je kan er dus ook strepen op maken . gedeeltes goed afplakken en de rest vochtig maken.....voila
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 17, 2010, 06:54:28 » |
|
hm, leuk idee... een keer proberen, Thanx
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
 |
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 17, 2010, 06:56:20 » |
|
wel met een kwast of een washandje ofzo vochtig maken. :roll: mag wel uitkijken wat ik schrijf nu.....
ik zag dit op youtube.
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: Maart 17, 2010, 07:09:50 » |
|
wel met een kwast of een washandje ofzo vochtig maken. :roll: mag wel uitkijken wat ik schrijf nu.....
ik zag dit op youtube. 
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: Maart 17, 2010, 08:05:36 » |
|
leuke verrassing 
|
|
|
|
|
|
|
Wiebren
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: Maart 17, 2010, 10:00:02 » |
|
Vroeger had je van die weer-poppetjes die verkleurden van blauw naar paars, nu zijn het autootjes...
zie nu dat je het ook met smileys hebt die verkleuren: :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: Maart 17, 2010, 10:05:03 » |
|
deze is gemaakt door? Edocar? :oops: ...hier ..ik verkleur ook al
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: Maart 18, 2010, 10:37:37 » |
|
Keek ik vanmorgen in mijn vitrinekast spot ik opeens een lichtblauwe Volvo 760 van Edocar, die had ik toch helemaal niet :huh: Blijkt het een Colourcar te zijn die warm was geworden in het zonnetje Even afkoelen met wat koud water erover... Dat heb je toch ook met echter 1:1 auto's... men neme een rode auto zet die enkele jaren in het zonnetje et voila, je hebt een lichtere kleur... Alhoewel... afkoelen met wat water helpt in dat geval niet meer... Hij zal nimmer meer donkerder worden.
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: Maart 18, 2010, 11:09:03 » |
|
vooral als je een oude toyota starlet ziet die normaal rood hoort te zijn zijn meestal rozze en een hoop roest
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: Maart 18, 2010, 11:11:02 » |
|
Keek ik vanmorgen in mijn vitrinekast spot ik opeens een lichtblauwe Volvo 760 van Edocar, die had ik toch helemaal niet :huh: Blijkt het een Colourcar te zijn die warm was geworden in het zonnetje Even afkoelen met wat koud water erover... als je de majorette volvo ook hebt de blauwe kan je die er mooi naast zetten
|
|
|
|
|
|
|
Fardango
|
 |
« Antwoord #11 Gepost op: Maart 18, 2010, 12:05:09 » |
|
:doh: helaas heb ik die nog niet :cry: Ted: Dit model is ook door andere fabrikanten uitgebracht, zoals MC Toys, alleen weet ik niet of deze ook colourcars maakten. Zo ziet ie er uit in de verpakking... 
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
 |
« Antwoord #12 Gepost op: Maart 18, 2010, 01:37:04 » |
|
McToy is de leverancier van de meeste modellen van Edocar. Er zijn ook modellen onder de naam Maisto en onder de naam Bauer , de Duitse importeur van die merken.
Nog een merk dat onder deze vlag hoort : Chad Valley...
|
|
|
|
|
|
|
Toejoe68
|
 |
« Antwoord #13 Gepost op: Maart 18, 2010, 04:05:08 » |
|
aha nog eentje om naar te zoeken. geen nood.. HOUTEN is over een paar weken al 
|
|
|
|
|
|
|
olaf
|
 |
« Antwoord #14 Gepost op: Maart 30, 2010, 06:44:03 » |
|
hotwheels geloof ik heeft ook een tijdje van die verkeurdende auto's gemaakt. volgens mij ergens midden jaren tachtig?? of als iemand anders een beter idiee heeft.
|
|
|
|
|
|
|
|