3 Inch Forum
November 23, 2024, 12:18:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: terug in elkaar zetten  (gelezen 8086 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
57Chevy
Spammert

« Gepost op: April 20, 2008, 02:23:07 »

ik heb een vraagje .

ik heb  al eens om te proberen ,een stuk of tien autootjes  uit elkaar geboord  om ze te verven  en om er andere wielen  onder te zetten. wat me aardig gelukt is. en  om ze dan terug in elkaar te zetten heb  ik telkens van die lijm gebruikt die normaal gebruikt wordt in bouwdozen of secondenlijm.
 maar  hierbij verdwijnt telkens heel veel  lijm naar holle ruimtes.

nu mijn vraag is aan jullie . kunde bv ook de basisplaat en auto terug aan mekaar solderen? ik  kan het niet proberen want ik heb geen soldeerbout.

en stel dat  ik er eentje ga kopen  en  het lukt niet dan heb ik een aankoop voor niets gedaan. zou dat dan ook lukken  voor modellen  met een plastieken basisplaat?

groetjes Emiel

I've got the Bel Air Fever - There's no cure
Geert
Lekker bezig
**

« Antwoord #1 Gepost op: April 20, 2008, 06:12:52 »

hey

nee dat gaat niet lukken, ik heb het zelf geprobeerd met gaatjes maar 1 tikje en het springt weer los.
met plastic bodem smelt je bodem weg.

Gr Geert

freude am fahren
57Chevy
Spammert

« Antwoord #2 Gepost op: April 20, 2008, 06:26:06 »

hey Geert

dank je wel ,ga ik al zeker niet proberen dan

thx

groetjes Emiel

I've got the Bel Air Fever - There's no cure
Geert
Lekker bezig
**

« Antwoord #3 Gepost op: April 20, 2008, 06:30:39 »

nee heeft echt geen zin de soldeertin hecht niet aan de zamac

GR Geert

freude am fahren
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #4 Gepost op: April 20, 2008, 09:00:00 »

ik gebruik pattex secondelijm classic , dit werkt prima ... er verdwijnt ook bij mij lijm tussen de gaatjes door, maar ik doe er dan ietsjes meer op en dan de auto op zijn dak liggen en laten drogen half uurtje en dan de auto weer op zijn wielen zetten en tot nu toe zijn alle bodumplaatjes blijven zitten en ik heb er al vrij veel gedaan hoor  :mrgreen:

mocht de bodumplaat niet helemaal blijven zitten tijdens het lijmen dan bescherm ik de geverfde carrosorie met een theedoek en zet dan een wasknijper op de auto en bodumplaat om de boel bij elkaar te houden en ook dat werkt prima

p.s. niet de knijper gelijk op de auto zetten altijd een doekje er tussen doen anders beschadigd de kersverse lak.. is ook al een keer gebeurd bij mij ach ja soms ben ik ietsjes te eigenwijs  :doh:  maar ik leer wel van  :mrgreen:

groetjes marcel
LR110
Spammert

« Antwoord #5 Gepost op: April 21, 2008, 05:48:09 »

Ik leef met je mee Marcel  :mrgreen: ,
heb er al is een te snel willen vastlijmen en gewoon door met mijn duim te drukken is de verf bijeengeschoven op een hoopje :doh: .  Wachten is de boodschap Emiel.
gr,Hans
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: