Hallo mannen, ik heb even wat Majorette expertise nodig. Afgelopen weekend 2 Majorette Unimog gekocht waar ik wat vragen bij heb.
De eerste is een rode in mint conditie met oranje huif, dat klopt al niet want de oranje huif hoort bij de groene sneeuwschuiver. De vraag is hoeveel versies van de rode Unimog zijn er ?? Ik ken de vorkheftruck, de sneeuwschuiver en de brandweerwagen. Mijn nieuwe heft geen sporen van het verwijderen van iets wat er voor op gezeten heeft maar is vanwege de witte ipv blauwe ramen vlgs mij geen brandweerwagen.

Een aantal van mijn rode Unimogs

Op de laatste foto is de nieuwe is de linker en de rechter twee missen sneeuwschuifblad of vorkhefinstalatie. Vlnr, transparante ramen en zwarte interieur, transparante ramen en zwarte interieur, amber ramen en zwarte interieur & amber ramen en grijs interieur.
De tweede is een legeruitvoering. Vanwege de tekst op de huif wist ik dat ik hem nog niet had maar ook het camouflage patroon is anders.

Dit is mijn enige Majorette Unimog met trekhaak dus hier hoort iets achter maar wat, ik heb me een slag in de rondte gegoogled maar kan niets vinden ?
Iemand enig idee ??