het is weer de hoogste tijd voor een

en vandaag is het een auto de velen van ons wel kennen , en misschien ook wel veel mee hebben gespeeld

het is een vreemde auto met een opvallende kleur keuze , en ik denk dat dat aantrekkingskracht had bij mij als kind zijnde .. ik heb er echt veel mee gespeeld en hij reed geweldig .. het was een super snelle sport wagen
vanaf de zijkant gezien is de auto goed herkenbaar met de 1:1 versie (zoek maar eens op )

de voorkant is wat simpel uitgevoerd maar het komt best wel weer goed overeen met het 1:1 model . matchbox heeft het leuk gedaan

de achterkant is ook goed gelukt , kentekenplaat is iets te groot waardoor de achterlichten iets te klein zijn .. maar voor de rest ja het klopt

op de bodemplaat staat wat leuke info
ik weet dat er varianten zijn wat kleur ramen en bodemplaat betreft , ik heb alleen deze oranje in de collectie staan
jaren lang gedacht dat er alleen oranje uitvoeringen zijn gemaakt maar dat bleek niet zo te zijn , matchbox heeft toch nog wat leuks gedaan met dit model maar dan onder een andere naam rallye royale

deze blauw / grijze .. wat super mooi vind ik deze

en dan nog deze geweldige uitvoering .. I LOVE IT

en nog een foto van de bodemplaat
wat vinden jullie van deze auto ... en heb je varianten staan in de collectie .. laat ze maar zien
graag weer tot een volgend