3 Inch Forum
April 09, 2025, 02:13:00 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje seat/fiat ritmo van pilen  (gelezen 5549 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Gepost op: Juli 17, 2016, 12:24:13 »

vandaag is het weer tijd om een auto in het  icon_sunny te zetten en vandaag is dat de :

seat/fiat ritmo van pilen

vanaf de zijkant gezien is de auto goed herkenbaar , de rij prestaties van de auto vallen iets tegen , de wielen raken de wielkassen en de auto heeft geen vering

de voorkant is leuk gedaan , uitkijken met inparkeren de bumper etc is van plastic en breekbaar

de achterkant vind ik een beetje tegenvallen , ook heeft het model geen hoedenplank en kan je via de achterruit zo weer naar buiten kijken bij de achterwielen en bodemplaat

de bodemplaat bevat enige informatie , het groene wat je zie aan de achterkant is dus de achterruit

ik heb dit model vroeger niet in mijn speelkist gehad , ik heb dit model dankzij dit forum leren kennen , ik ben erg blij om deze leuke auto in de verzameling te hebben staan

er zijn volgens mij meer varianten van bekend .  ik heb er nog 1 staan in de verzameling

en dat is dus deze  icon_thumleft

en nog even alle 2 op 1 foto ... wat vinden jullie van deze auto ?

mocht je een variant hebben staan .. laat er eens een foto van zien hier in dit topic  icon_rr

graag weer tot het volgende  icon_sunny

cya
Niels
Administrator
Spammert

« Antwoord #1 Gepost op: Juli 17, 2016, 02:12:48 »

Hoewel het kwalitatief nogal matig oogt, klopt het modelletje wel! De verhoudingen zijn beter dan die van de Ritmo van Majorette en Hotwheels.
Remko
Lekker bezig
**

« Antwoord #2 Gepost op: Juli 17, 2016, 10:27:14 »

Wat een gekke auto was de Ritmo toch... (met name de eerste generatie). Dit model kende ik nog niet, heb alleen de Majorette, maar de details in de voorkant zijn goed getroffen.

300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #3 Gepost op: Juli 20, 2016, 06:52:03 »

Wat Niels zegt! Erg goede weergave van het origineel, voor een speelgoedmodelletje!
Christian
Administrator
Uber spammer

« Antwoord #4 Gepost op: Juli 20, 2016, 07:43:41 »

Zeker een leuk model van de Ritmo.
Ik heb Ritmo's van Majorette, Hotwheels, Norev, Guisval, Polistil en Dicoys(Guiloy) in mijn collectie, deze van Pilen ontbreekt helaas nog..
Wel vraag ik me af of deze ook met metalen bodem is uitgegeven. (Met het echte Pilen Logo...)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: