Egbert2CV
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: Januari 15, 2016, 09:50:28 » |
|
Ja joh, doe die Mercedes en die Fiesta maar !!!
Bis maar dan zonder Mercedes
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #31 Gepost op: Januari 15, 2016, 10:46:04 » |
|
En d'r komt nog een Fiesta Egbert !!!! Bron: majorette.com
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: Januari 15, 2016, 11:20:31 » |
|
Ook top
|
|
|
|
|
|
|
Denniyo
|
|
« Antwoord #33 Gepost op: Januari 16, 2016, 01:15:13 » |
|
Helaas geen foto gemaakt, maar ben vandaag ff een dag je wezen Shoppen in Duitsland en daar lagen de nieuwe 5-packs van Majorette met daarin o.a. de A-klasse,308 en GL-klasse
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: Januari 16, 2016, 10:20:48 » |
|
Helaas geen foto gemaakt, maar ben vandaag ff een dag je wezen Shoppen in Duitsland en daar lagen de nieuwe 5-packs van Majorette met daarin o.a. de A-klasse,308 en GL-klasse Geeft niets dat je geen foto hebt gemaakt, maar ik neem aan dat je een stapeltje van die 5-packs hebt meegenomen voor forumleden...
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: Januari 16, 2016, 11:27:42 » |
|
Helaas geen foto gemaakt, maar ben vandaag ff een dag je wezen Shoppen in Duitsland en daar lagen de nieuwe 5-packs van Majorette met daarin o.a. de A-klasse,308 en GL-klasse Geeft niets dat je geen foto hebt gemaakt, maar ik neem aan dat je een stapeltje van die 5-packs hebt meegenomen voor forumleden... +1
|
|
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: Januari 26, 2016, 09:31:16 » |
|
Ik heb die Evoque (eerlijk gezegd in de verkoopbak voor Maassluis), maar nooit geweten dat de achterklep open kan.
Bij mijn Evoque kan niets open, dus dit is inderdaad een nieuwe versie.
|
|
|
|
Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent. O Jaa O Ne
|
|
|
BlueLion1988
Newbie
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: Januari 26, 2016, 09:53:36 » |
|
Die liggen in Leer, mocht iemand ze nodig hebben, doe maar pb'tje :) Ik ben daar regelmatig haha.
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: Januari 26, 2016, 10:06:01 » |
|
Die liggen in Leer, mocht iemand ze nodig hebben, doe maar pb'tje :) Ik ben daar regelmatig haha.
die Opel Adam zoek ik nog....is dat daar ook?
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
BlueLion1988
Newbie
|
|
« Antwoord #39 Gepost op: Januari 26, 2016, 10:13:59 » |
|
Auke, de Opel Adams zijn geheel verdwenen. Ze lagen bij Müller. Vorig lagen ze al vrij gauw in de opruimingsbakken. Maar ik zal het voor je in de gaten houden :) er zit in Oldenburg wel een winkel met erg veel majorette. Ook speciale stellages daarvan.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: Januari 27, 2016, 10:52:45 » |
|
die Opel Adam zoek ik nog....is dat daar ook? Ze zijn kennelijk ook in de merchandising van Opel te vinden.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: Januari 27, 2016, 10:53:15 » |
|
Ik heb die Evoque (eerlijk gezegd in de verkoopbak voor Maassluis), maar nooit geweten dat de achterklep open kan.
Bij mijn Evoque kan niets open, dus dit is inderdaad een nieuwe versie. Dat lijkt me sterk, aangezien het prototype al een achterklep had die open kan.
|
|
|
|
|
|
|
CitroBart
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: Januari 27, 2016, 06:38:49 » |
|
Bij mijn Evoque kan niets open, dus dit is inderdaad een nieuwe versie. Dat lijkt me sterk, aangezien het prototype al een achterklep had die open kan. Nou, niet als je zoals ik de Range Stormer verwart met de Evoque...
|
|
|
|
Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent. O Jaa O Ne
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: Januari 28, 2016, 12:15:17 » |
|
Ha ha :)
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #44 Gepost op: Januari 28, 2016, 11:02:02 » |
|
Auke, de Opel Adams zijn geheel verdwenen. Ze lagen bij Müller. Vorig lagen ze al vrij gauw in de opruimingsbakken. Maar ik zal het voor je in de gaten houden :) er zit in Oldenburg wel een winkel met erg veel majorette. Ook speciale stellages daarvan.
thnx!
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
|