ondanks dat de harde wind de zon totaal heeft weg geblazen vandaag gaan we toch weer een auto in het
zetten en dat is de:
ook deze keer weer gekozen om het topic in overige modelauto's te plaatsen omdat ook dit model niet echt nieuw is maar ook nog niet oud
toen matchbox bekend maakte dat ze de mini van gingen maken stond ik al te stuiteren
YEAH DIE IS HEEL LEUK
de eerst volgende beurs vol goede moed opzoek naar de mini van ... helaas niet gevonden
, maar met dank aan eddy was het op de volgende beurs wel raak . IK HEB HEM
ik was mega blij .. en wat heeft matchbox veel varianten gemaakt
met deze is het allemaal begonnen , ik vind de auto zeer leuk herkenbaar
de voorkant is voorzien van veel details (dit is helaas niet bij alle mini's zo gemaakt)
de achterkant kan ik ook waarderen (bij dit model zijn er geen details aangebracht maar er zijn varianten waarbij dit wel is gedaan)
en de bodemplaat is voorzien van leuke info
zoals ik al schreef zijn er veel varianten gemaakt .. hier komen er een paar
dit vind ik niet de meest mooie kleur maar oke
deze uitvoering vind ik heel leuk , hij is er ook met de 3 spaaks vegen maar deze uitvoering is niet zo makkelijk om te vinden
deze variant vind ik ook leuk
dit vind ik een goede kleur combinatie van de mini van
niet echt mijn kleur
deze vind ik super
mooi mooi mooi
ook de slager heeft een mini van
ooohhh geweldig
deze vind ik ook heel erg mooi
hoeveel fietsen passen er in een mini van .. geen idee de deurtjes kunnen niet open
mini pizza's MMMM
ook de loodgieter heeft een mini tegenwoordig
deze rode is aan 2 kanten verschillend bedrukt
mega leuk , disney en auto's
en dan nog deze police uitvoering met trekhaak , deze heeft een afwijkende bodemplaat
volgens mij mis ik nog 2 of 3 varianten , wie deze heeft .. zet ze maar neer in dit topic
oke nog 1 groepsfoto
tot het volgende zonnetje maar weer