| 
			| 

| Egbert2CV | 
								|  | « Antwoord #30 Gepost op: Maart 01, 2015, 08:52:28  » |  | 

Hier mijn 1e poging ooit, voor een fotowedstrijd (64): 3-van-een-kind  3x Tomica Mazda (1e,2e & 3de generatie) RX-7 opn stuk oud ijzer   Wankel metaal !   Inderdeed!  En mocht je zo nog enkele rare Citroenenonderdelen liggen hebben op je kelder/in je zolder...graag dan!M35 , Comotor , dat soort dingen? =>  Van Veen OCR 1000 :-) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 
 |  |  | 
	| 
			| 

| mazdaman | 
								|  | « Antwoord #31 Gepost op: Maart 01, 2015, 09:25:24  » |  | 

Hier mijn 1e poging ooit, voor een fotowedstrijd (64): 3-van-een-kind  3x Tomica Mazda (1e,2e & 3de generatie) RX-7 opn stuk oud ijzer   Wankel metaal !   Inderdeed!  En mocht je zo nog enkele rare Citroenenonderdelen liggen hebben op je kelder/in je zolder...graag dan!M35 , Comotor , dat soort dingen? =>  Van Veen OCR 1000 :-)YES!YES!!YES!!! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 

Zoek Mazda Schaalmodelletjes |  |  | 
	| 
			| 

| Egbert2CV | 
								|  | « Antwoord #32 Gepost op: Maart 03, 2015, 01:59:17  » |  | 

3 x Deux Chevaux Citroën 2CV6 Charleston Rouge Delage et Noir, de gauche à  droite: Wiking échelle 1 à 87, Norev Rétro 1 à 58 et un modèle Norev 1 à 43 Merci pour regarder!  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 
 |  |  | 
	| 
			| 

| mazdaman | 
								|  | « Antwoord #33 Gepost op: Maart 03, 2015, 09:23:48  » |  | 

avec plaisir   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 

Zoek Mazda Schaalmodelletjes |  |  | 
	| 
			| 

| ron 
								Beginnend spammer      Offline 

Does size matter ?

| 
								|  | « Antwoord #34 Gepost op: Maart 03, 2015, 10:40:22  » |  | 

Hierbij de kaatsheuvelse inzending .  3 x schuco /3 x gama/3 x 02 serie/3 x  5 serie E-28 /3 x 1.66/ 3 x 1.43 /1 x boek .....tja O,ja flits zit op het boek , komt niet door camera..   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 
 |  |  | 
	| 
			| 

| CitroBart | 
								|  | « Antwoord #35 Gepost op: Maart 03, 2015, 11:04:32  » |  | 

Hierbij de kaatsheuvelse inzending .  3 x schuco /3 x gama/3 x 02 serie/3 x  5 serie E-28 /3 x 1.66/ 3 x 1.43 /1 x boek .....tja O,ja flits zit op het boek , komt niet door camera..  en BMW is 3 letters! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 

Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent.O Jaa
 O Ne
 |  |  | 
	| 
			| 

| ron 
								Beginnend spammer      Offline 

Does size matter ?

| 
								|  | « Antwoord #36 Gepost op: Maart 03, 2015, 11:05:05  » |  | 

Hierbij de kaatsheuvelse inzending .  3 x schuco /3 x gama/3 x 02 serie/3 x  5 serie E-28 /3 x 1.66/ 3 x 1.43 /1 x boek .....tja O,ja flits zit op het boek , komt niet door camera..  en BMW is 3 letters!Zo snel gaat het ....    dat had ik nog niet eens opgemerkt Thx |  
						| 
								|  |  
								| « Laatste verandering: Maart 03, 2015, 11:06:57  door ron » |  Gelogd | 
 |  |  | 
	| 
			| 

| daffies | 
								|  | « Antwoord #37 Gepost op: Maart 08, 2015, 10:38:57  » |  | 

Tijd om te gaan stemmen, er is weer lekker veel te kiezen. Was dus een heel goed onderwerp dat veel crea-bea's aan het werk heeft gezet. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 

ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf. |  |  | 
	| 
			| 

| Scratchydub | 
								|  | « Antwoord #38 Gepost op: Maart 08, 2015, 11:50:26  » |  | 

Zo wedstrijd 64 zit er weer op. De respons was overweldigend!     Iedereen bedankt voor de vele mooie foto's!    @Denniyo Moeilijke vraag was dat! Ik denk dat ik 3x 3 zie (ziekenwagen/politiewagen/brandweer en pick-up/van/break) ook nog 3 x Audi R8 en 3x Audi break? Maar hoeveel keer three of a kind staat er nu eigenlijk op je foto?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 
 |  |  | 
	| 
			| 

| Scratchydub | 
								|  | « Antwoord #39 Gepost op: Maart 08, 2015, 11:57:11  » |  | 

Als je goed zoekt zie je 4X "Three of a kind" op deze foto. Dat zou genoeg moeten zijn........ 3x Daf 3x fles sterke drank 3 spelers? en misschien nog een echte 3 of a kind in de kaarten? (ik ken meer van Yahtzee dan van poker ...     ) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 
 |  |  | 
	| 
			| 

| daffies | 
								|  | « Antwoord #40 Gepost op: Maart 11, 2015, 12:48:10  » |  | 

3x Daf = goed. 3x fles sterke drank, 3X whisky 3 spelers? en misschien nog een echte 3 of a kind in de kaarten? (ik ken meer van Yahtzee dan van poker ...     )2 spelers hebben een three of a kind. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Gelogd | 

ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf. |  |  | 
	|  |