Zo begon de opknapsessie van de Talbot Matra Bagheera; ik bood hem zelf aan voor onderdelen, maar ontdekte nog een twee sloper in mijn doos en besloot van twee opknappers een goede te maken.
Ik boorde ze beiden met de Dremel open en ze gingen tegelijk met de diverse DAFjes in de afbijt en daarna in de spuitstraat.
Ze waren niet goed genoeg om er twee mooie modellen van te maken, dus koos ik voor één goed model. Het bleek ook dat ze verschillende bodemplaten en wielen hadden. De een had SIMCA - Matra Bagheera op de bodem en de andere TALBOT Matra Bagheera. Ik hoorde dat de Talbot uitvoering wat minder voorkwam en koos voor die bodemplaat, met de wat modernere wielen die eigenlijk onder de SIMCA Matra zaten. Zie hier het resultaat:
Nu nog een nette achterruit ergens scoren en hij is weer z.g.a.n. Als ik de andere wil opknappen heb ik nog een achterruit nodig en het interieur.
Deze groene kan de verkoop / ruil in. Komt binnenkort wel op eSTRAND tenzij iemand hier op het forum interesse heeft (bij voorkeur ruilen). Dan hoor ik het wel.