3 Inch Forum
April 06, 2025, 05:29:44 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gouwe ouwe: de DAF 2600 van matchbox.  (gelezen 4587 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
daffies
Spammert

« Gepost op: December 31, 2011, 04:34:40 »

Ik doe ook even een duit in het zakje bij de oude mooie modellen. de DAF 2600 van matchbox kingsize models. Het is welliswaar geen 3", maar ik had begrepen dat matcbox kingsize models ook mee mochten liften op dit forum. En zeg nu zelf, dan is dit een pracht model.

Nu schijnen er ook nog heel veel wiel variaties te zijn (dat leerde ik bij Frank van de week), maar daar heb ik tot op heden nog niet zo opgelet.

Wat mij wel opviel (en wat mogelijk wel wat zeldzamer is), is het feit dat deze onderstaande wagen oranje oprijdplaten en decoraties heeft, i.p.v. de veel voorkomende rode oprijdplaten en decoraties.

Overigens is het de echte kenners waarschijnlijk wel opgevallen dat matcbox (net als bij de 3" uitvoeringen) een fout heeft gemaakt bij de modellering van dit model. Ze hebben alle mb 2600's een panoramruit meegegeven, terwijl het echte model een middenstijl in de voorruit had en dus eigenlijk twee voorruiten....

Wie biedt voor wielvariaties, of zelfs variaties in uitvoeringen?

ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #1 Gepost op: December 31, 2011, 04:37:06 »

prachtig!

One life, live it!
marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #2 Gepost op: Januari 01, 2012, 11:40:51 »

schitterend model  :faint:
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print